onsdag 3. februar 2010

Vinn gavekort


Oppdaget akkurat at telleren min har løpt over 100 000 besøkende her på bloggen, selv om jeg har vært mildt sagt inaktiv på blogging de siste to månedene så har det visst vært noen innom og tittet likevel og vips var det blitt mange:) Dette må jo feires. Jeg skulle gjerne ha gitt noe til hver og en som har vært innom, for jeg er så utrolig glad og takknemlig at dere vil bruke tiden deres på min lille side og for at mange av dere deler på dere selv med hyggelige kommentarer. Så tusen takk alle sammen!!!
Hvis du vil være med å vinne et gavekort på kr 500,- som kan brukes enten i nettbutikken eller i butikken i Horten, så er alt du trenger å gjøre å legge igjen en kommentar på dette innlegget. Enkelt og greit.
Vinneren blir trukket om en uke: onsdag 10. februar, litt utpå dagen.
Ha en super dag videre og tusen takk for at DU kikker innom:)

135 kommentarer:

monica k sa...

gratulere med 100tusen besøkende.
du har nok mange innom fordi det er så mye fint å se på.
lykke til fremover

Zarah sa...

Grattis!!
Klart man vill vara med och tävla! (Hoppas bara att jag får det fast jag är i Sverige!)

Lise sa...

Gratulerer så mye:) elsker denne typen innredning som dere fronter

aase sa...

Vi besøker deg vi vet du selv om det ikke er full fres hele tiden!! Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen jeg altså!!

eventyrLise sa...

Vil veldig gjerne være med i konkurransen :)

Christine C sa...

Gratulerer med flotte besøkstall - imponerende! Jeg vil veldig gjerne bli med på trekningen :)

Nostalgia sa...

Grattis med 100 000 besøk !!
Klart jeg blir med :-)

Nostalgia

Anonym sa...

Denne bloggløse damen vil gjerne være med :)
Flott blogg ! Ikke rart du har høye lesertall !

MVH Ann-Cathrin

Babb sa...

Gratulerer!!

Troen og Haapet sa...

Gratulerer!
100 000..Det er mange "hoder" det;)
Klem

strikkegal sa...

Gratulerer ;) Må jo innom vet du...

Fro (Idyll på landet...) sa...

Gratulerer så mye med alle besøkene! Jeg blir gjerne med i trekningen! :)

Klem

Anonym sa...

Oj, det var litt av et besøkstall:)) Gratulerer så mye! Og jeg blir gjerne med på konkurranse. Hadde vært kjempekjekt å vinne. Hadde nok tatt meg turen innom butikken ddin da tror jeg selv om det fort er et par timers kjøretur.
Ha en fin dag.
Klem Elin!

Lillebea sa...

Grattis med så mange besøkende!
Vil veldig gjerne være med i konkurransen din :)

Ellemeller sa...

Jajaja! EG vil vere med, er stadig innom nettbutikke og kikar og der er so mykje fint:)

Maliva`s verden sa...

Gratulerer, jeg blir gjerne med i trekningen hos deg. Alltid spennende å titte innom deg skal du vite;o) Klem fra Maliva

Janicke sa...

Gratulerer så mye :-)) Bloggen din er kjempe fin!!
Ha en super uke :-)

Klem fra Janicke :-)

Havets Datter sa...

Gratulerer!!
Jeg vil mer enn gjerne vinne et gavekort!! Krysser fingre og tær mens jeg venter ;)

Ha en super duper dag :)

Karina

Trine sa...

Slenger meg med i konkurransen :) Du har en flott blogg som jeg følger fast, mange gode tips her som jeg tar med meg i mine egne hobbyprosjekter. Gratulerer med passering av 100.000 besøkende!

Sidsel Veierland sa...

gratulere med SÅÅ mange besøkende... jeg er innom deg ofte, og i allefall hver gang du oppdaterer, - så jeg er gjerne med på trekningen ...
klem

lillelise sa...

Hei!
Gratulerer med så mange besøkende. Jeg blir gjerne med på trekningen

Kirsti sa...

Hurra!
Gratulerer med så mange lesere!
Ha en fin dag...

Veronika Døli sa...

Oii mange besøkende ja :D

Får legge igjen ett spor jeg da, for jeg ønsker meg dette veeldig!:)

oppdaget bloggen din for en mnd tid siden, og må si du har mye spennede innhold her inne :D Me like!:)

Ha en flott dag

Elisabeth Mulelid Nordstrand sa...

Jeg er gjerne med, kjempekoslig nettbutikk du har, og fin blogg! :D HilsenElisabeth

runar lauritzen sa...

Meget bta side:) Vi elsker interiør, og dette er absolutt etter vår smak:):)

Breivik Samfunnshus sa...

Gratulerer hjerteligst med fantastisk mange besøkende !!

Ønsker deg en fin dag !!

Hilsen fra nord !!

Sivs verden sa...

Gratulerer med så mange besøkende!!:)

Inger-Lise sa...

Gratulerer med 100.000. Klart jeg vil være med på trekningen! :-)

Huset på toppen sa...

Gratulerer med 100tusen besøkende, kjempekoselig nettbutikk og blogg du har, jeg vil gjerne være med i trekningen:)

Dreamgirl sa...

Gratulerer med så mange besøkende :) Og jeg hiver meg med i trekningen om gavekortet jeg :)

Kari sa...

Gratulerer med jubileum! Denne bloggen var en av de første jeg begynte å følge, liker veldig godt stilen. Krysser fingre for at jeg er heldig i trekningen.

Kari :-)

Home By Virginia sa...

Heisann Ragnhild :)

Wow, gratulerer med så mange besøkende...!!! :D

Bloggen din er jo så utrolig flott og inspirerende at det er jo ikke så rart at så mange titter innom deg... ♥

Klem fra Malin Virginia

Anja Holt sa...

Gratulerer med rekordmange innom! Keep up the good work!

Lotta sa...

Olala..Grattis med så mange besøkende:)Give away hos meg med trekning 18 februar;)
Klem fra
Lotta

the Folding chair sa...

Gratulerer med fantastiske besøkstall - elsker butikken <3

-klem

Beate sa...

Hei Ragnhild!

Skjønner godt at du har 100 000besøkende jeg! Jeg er vel en av de nyeste følger-spirene dine, men klarte ikke la være da jeg tilfeldig tittet innom her:) Håper du fortsetter å legge ut mange flotte tips og bilder, for jeg vil i hvert fall følge med videre;)..enten jeg vinner eller ei;P..hehe
Hilsen Beate

JULIEK sa...

Gratulerer med så mange besøkene : )

Snuskebassa sa...

Gratulerer med mange, mange lesere!
Klart jeg vil være med i trekning om gavekort :-)
Det kan ikke være vanskelig å finne noe å bruke pengene på i butikken din.
Klem fra Liv

Prinsesse Elin sa...

Jeg er nok en av de som til stadig havner innom bloggen din bare for å finne inspirasjon i gamle innlegg og nå nye. Jeg vil gjerne være med i trekningen og hiver inn en kommentar og krysser det jeg har av lange kroppsdeler å håper på å vinne. Masse varme klemmer fra Elin:)

Plingelinn sa...

Gratulerer med jubileum! Jeg blir gjerne med i trekningen :D

Simones Country Home sa...

Hei på deg.

Så morsomt, og gratulerer med mange besøkende. ;o)

Jeg er her ofte og ser på alt det fine du har. Å snart kommer jeg og besøker deg i butikken også.
Blir veldig gjerne med på trekningen din,spennende.

Go klem fra Simone

Lillian sa...

Gratulerer! Fin blogg og nettbutikk du har.. Vil selvfølgelig være med på konkuransen.. Har allerede sett meg ut mye jeg ønsker me i nettbutikken din:-)

Hokusfiliokus sa...

Gratulerer med over 100 000 besøkende. Jeg deltar gjerne i trekningen om et gavekort.
Ha en fin kveld!

Raquel sa...

Gratulerer så mye med 100.000!

Blir gjerne med i trekningen.
Det er så mye flott på nettsiden :)

Sofie sa...

Så fin side du her, den skal jeg oftere innom vet jeg :)

Engler, ull og lavendel sa...

Gratulerer med så mange besøkende. Du har en nydelig blogg og nettbutikk, så jeg vil gjerne være med på trekningen.

Huset på kollen sa...

Gratulerer med massevis av besøk :)
Heidi

EnnaH sa...

Jeg vil også veldig gjerne være med på trekningen :)

Bestefars Verksted. sa...

Gratulerer så mye !!! Er ingen aktiv blogger,for tiden...men dette vil jeg selvsagt være med på :) - kos deg videre :) Klem fra nord.

InstatreffNorge sa...

Wow, det var jammen ikke dårlig:) Grattis så masse:D Du har jo en kjempeFLOTT blogg, som jeg kommer tilbake til:)

Klem fra Lise, en helt fersk blogger:)

Lykkeliten sa...

Gratulerer med så mange besøkende!
Ikke rart at vi fortsetter å stikke innom selv om det ikke legges ut innlegg hver dag, her er det allikevel mye inspirasjon å hente.

Lykke til videre.

Stor klem fra lykkeliten

Anonym sa...

Gratulerer så mye!!! Spennende å følge bloggen din!! Klem

Renate :) sa...

Gratulerer med så mange besøkende:)
Det er mye fint å se på!
Mye inspirasjon:)

Jeanette Jess1 sa...

Så gøy med så mange besøkende,det fortjener du virkelig for du hatr en fantastisk blogg ;o))
Stå på , så har du vel passert 200.000 før du vet ordet av det ;o)

~Kristina~ sa...

Gratulerer så masse med 100.000 besøkende!:)
Du har en nydelig blogg og nettbutikk,håper på å få besøkt butikken din i sommerferien:)

Siri sa...

Grattis med suksessen på bloggen. Alltid masse flott og inspirerende å se på. Noen ganger litt vel mye ifølge min bedre halvdel...

Inger sa...

Hei.

Bloggen din var den første jeg oppdaget i "bloggverden" for ca.et år siden, og den er fortsatt en av mine favoritter. Alt er sart og nydelig!

Klem, Inger

ChezJeanette sa...

Hei
Gratulerer med 100 000 besøkende! Det er ikke rart heller, men denne flotte bloggen!
Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen!
Klem Jeanette :-)

May Kristin sa...

Gratulerer med rundinga :)

No.15 sa...

Gratulerer med så mange besøkende. Nydelig blogg er det jo :)

klem, Lise

Anonym sa...

Gratulerer med så mange besøk!
Koselig utloddning. Jeg blir gjerne med.
Ha en fin helg!
Nina-Christin

Anonym sa...

Gratulerer så mye;-))
Flott blogg og også flott nettbutikk med kjempegod service. Lykke til videre!
hilse Tove i Levanger

Camilla, Casa de Bach sa...

Det er tydelig at fler enn meg synes bloggen din er fin å titte innom selv om den ikke er oppdatert daglig! Grattis med så mange besøkende!

Blir gjerne med i trekningen!

Ha en fin torsdagsettermiddag!

Hilsen Camilla ;)

Helena sa...

Hei Ragnhild! Flott blogg du har fått deg - ikke rart du får mye besøk! Gratulerer!

Blir gjerne med i konkurransen!

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Gratulere med mange besøkande :)

Kryssar fingane for at eg blir denne heldige vinnaren av gavekortet :)

Klem M ♥

Metteflette sa...

Gratulerer så mye!!! Klem fra Mette

Størhuset sa...

Må selvsagt prøve lykken:0)

Anonym sa...

Gratulerer med så mye besøk på bloggen.Jeg blir gjerne med på trekningen.
Hilsen Hege i Oslo

My home is my Castle sa...

Åhh så moro :))
dette blir jeg veldig gjerne med på og håper jeg blir den heldige vinneren :))
Gratulerer med så mange besøkende. Kjempemoro :)

Klem,kari

Anonym sa...

Gratulerer!!
Blir gjerne med i trekningen ;-)

HildeR
mari_gull(ætt)yahoo.no

Stine sa...

Å herlighet, det gavekortet kunne jeg veldig gjerne tenkt meg!!! Gratulerer med rundt tall!

Mange klemmer fra Stine

madebyjulia sa...

Er innomm siden din titt og ofte, utrolig mye flott og se:)
Gratulerer med jubileumet:)

Anonym sa...

Gratulerer!
Liker veldig godt å lese bloggen din. Du har mange fine innlegg, og jeg liker stilen du har.

Jeg vil gjerne være med i trekningen av gavekortet:)

Titt også innom min blogg som også handler litt om Interiør og den biten der www.ragnhildegvold.blogspot.com

Fint navn du har foresten hehe

Lise sa...

Gratulerer! :) Er ikke så rart at det er mange innom, når du har så mye fine bilder og mange flotte produkter!

Anonym sa...

Heisann :o)
GRATULERER med mange besøkende.
Ikke rart mange titter innom deg, du har en nydelig blogg. Storkoste meg da jeg leste den og så alle de fine bildene.
Lykke til videre med bloggen og ha en flott dag!
Mvh Merete (m-korsg@online.no)

Hvit Villa sa...

Gratulerer! Du har en flott blogg.

Anonym sa...

Gratulerer så mye med 100000 besøkende. Blir gjerne med på trekningen.
Han en fortsatt god helg :)

Klem, Mette

SOLSIKKE sa...

Alltid mye koselig å se på i bloggen din. Skulle ønske jeg var oftere i Horten så jeg kunne stikke innom butikken din og ta en titt :) Gratulerer iallefall med 100tusen besøkende, vel fortjent!

ninabakke sa...

Kjempe flott blogg! :)

GRatulerer med så mange besøkende!

Mvh Nina

♥ Stines hverdag sa...

Selvfølgelig vil jeg være med i trekningen om et gavekort :)
Gratulerer med så mage besøkende!

Ha en fin søndagskveld!

celine savic sa...

gratulerer så meget med 100 000 besøkende da, ikke dårlig ! liker slik innreding dere driver med. vil jo være med i konkurransen og :)

Charlotte sa...

Gratulerer med så mange besøkende:) Jeg vil gjerne få lov til å være med i konkurransen:)

Anonym sa...

Ønsker gjerne å bli med i den fine konkurransen :)

Anonym sa...

Anonym sa...

Gratulerer med så mange besøkende.
Jeg titter stadig innom bloggen din og syns den er veldig fin. Jeg ønsker også å bli med i konkurransen :)

Hilsen Oddny

Ceni sa...

gratulerer med et stort antall lesere på bloggen din :)
skikkelig søt blogg :)

Anonym sa...

Masse gratulasjoner. Flott blogg.
Blir gjerne med på trekning.

klem fra Trude Helen

Mette sa...

Gratulerer! Vil gjerne være med på trekning av gavekort! Mette

madebyjulia sa...

Gratulerer med jubileumet.
Jeg vil gjerne være med i konkurransen:)

Anonym sa...

Gratulerer så mye med mange besøkende! Jeg vil også gjerne være med på trekning! Hadde vært en super unnskyldning for en tur til Horten...

åse

Anonym sa...

Gratulere så mykje;kjempefin side!

Unknown sa...

Telleren din viser at du har gjort en god jobb. Alle trenger en pust i bakken, så etter en "inaktiv periode" er du klar for nye 100.000 besøkende!
Lykke til
mvh
Martin

NL sa...

Gratulerer med jubileet!
Nå vil jeg innom nettbutikken din å kikke - ser riktig så lekker ut den og ;)

Ann-Rita sa...

Gratuler med den fine lille butikken midt i Hortens <3 Liker den veldig godt og stikker innom så ofte jeg kan :-)) Vil veldig gjerne være med i trekningen av gavekort :-))

Jansson bygger hus sa...

Gratulerer med 100000 besökere :) Vil veldig gjerne vinne gavekort :) Mvh Elin

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Gratulerer. Koselig og inspirerende blogg!
Krysser fingrer for gevinst:-)
Mvh Hjørdis

Kjersti1982 sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Nennes sa...

Follow your heart and your dreams will come true!

Signe Helene sa...

Slenger meg gjerne med jeg også :)
(signe@epost.no)

hejsa80 sa...

Gratulerer med så mange besøkende :)

Jeg vil gjerne være med i trekningen

Mvh
Hege

hege_boe@hotmail.com

Wonderland4Three.blogg.no sa...

Gratulerer med så mange besøkende :)
Du har en veldig fin og spennende blogg ^^
Veldig mye fin i butikken**

STOR hilsen fra meg**^^
Charlotte Kolnes

charlotte_kolnes@hotmail.com

●♥✿❀Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ❀✿♥● Ha en fin Mandag ●♥✿❀Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ❀✿♥●

Ingrid sa...

Gratulerer med de første 100 000 :) Jeg vil gjerne være med i trekningen :)

katrine_karlsen sa...

Gratulerer med så mange besøkende!! :D

JEg er gjerne med i trekningen :D

hilsen katrine_karlsen@hotmail.com

Anonym sa...

så moro! JEg er med :)

mail: vifdanielvif@gmail.com

Janne sa...

Gratulerer med alle besøkende^^ utrolig flott blogg du har!!
deltar gjerne i enda en bloggkonkurranse og krysser fingrene *kanskje denne gangen* ligger meg ihvertfall til som følger.
Ha en fin uke!^^
mvh Janne
jannebabzen@hotmail.com

Tor Erik sa...

Flott og morsom konkurranse! Spennende!
teb12 (krøllalfa) live.no

Anonym sa...

Gratulerer!

ekstraposteh@yahoo.no

Anonym sa...

Gratulerer med mange besøkende. Vel fortjent! :-)

Blir gjerne med i trekningen.

Daniel D.
eskhyo krøllalfa gmail.com

Bente_s sa...

Gratulerer !

Deltar gjerne i trekningen :)

Bente S.
gully2345 a) hotmail.com

Line S. sa...

Gratulerer :-)
Jeg er med!
line.strandli@gmail.com

Anonym sa...

Gratulerer så mye :)
Jeg vil gjerne være med i trekningen.

Mvh

kjerstin
odkn2@online.no

Charlotte sa...

Gratulerer!

Jeg vil gjerne være med også..Er jo såå mye jeg ønsker meg derfra:)

Klem Charlotte

Anonym sa...

Jeg vil gjerne være med i trekningen! Hilsen Camilla, toyotacrown@hotmail.com

Storbyliv sa...

•••♦••• Takk for en koselig blogg •••♦•••

► og for en premie! =))
► denne sjansen kan jeg ikke la gå fra meg =)

------> jeg er følger, og har delt link samt tipset alle mine 276 facebook venner via privat melding

Ha en fin kveld!

Hilsen Kirsti (trondhf@hotmail.com)

Anita Halvorsrød sa...

Jeg blir gjerne med!! Dere har så utrolig mye fint!! :)

anitahalvorsrod@hotmail.com

BMB sa...

Hei, hei!
Gratulerer med imponerende besøkstall!! Jeg vil veldig gjerne delta i give awayen din! :-)

Mvh Beate M B
beate_myran(ætt)hotmail.com

Laila.lovseth sa...

Gratulerer så mye med flotte bessøkstall!

Jeg vil veldig gjerne delta! Nettopp flyttet inn i ny leilighet, og typen liker ikke heøt at jeg bruker så mye penger på interiør. Men da hadde dette vært perfekt. Så hadde det blitt ro i hjemmet ;-p

Laila.lovseth@hotmail.com

Anonym sa...

Gratulerer med imponerende besøkstall :-)

Mvh Bente blm

benmaas(at)hotmail.no

Anonym sa...

ja...vil mer enn gjerne delta her :) ma-sto@hotmail.com

Anonym sa...

Jeg blir gjerne med:)

snefrid1@msn.com

TonePus sa...

Oi, så flott Ragnhild - gratulerer! :) Jeg har delt din give away - å håper du får masse besøk videre; http://tonelykke.blogg.no/1328729898_vinn_gavekort_p_500_f.html
Ønsker deg en fin kveld! Tone

Inger Marie sa...

Kjempeflott med så fine tall:)
Og et gavekort fra deg...ja det ønsker jeg...:)
Ha en fin kveld:))

Ida Lind sa...

Jeg blir med!

Ida Lind
urettferdig(ætt)live.com

Unknown sa...


═══ ೋღ☆ღೋ ═══ ೋღ☆ღೋ ═══
Gratulerer med mange besøkende.
Ojojoj så utrolig masse fint,her kunne jeg virkelig gått amok :)
Ønsker deg en riktig fin Onsdags kveld...Helgen er her snart...

Legger emg til som følger slik at jeg kan stikke innom oftere...

Stor Hilsen Fra meg
Monica Karin
═══ ೋღ☆ღೋ ═══ ೋღ☆ღೋ ═══

Anonym sa...

Jeg er med :D Rannveig Kh, rankh@hotmail.no

Anonym sa...

Jeg er med :]
Hildedrange@live.com

Anonym sa...

Hei! Hei!

Gratulerer så mye med alle dine besøkende. Ønsker å delta på trekningen din.

Mvh. Guri Marie K.

guri_marie.kristoffersen@getmail.no

Anonym sa...

Gratulerer så masse:)))))))) Ønsker deg en aldeles deilig dag:)))

Mvh
Merete Johansen
merete1974@hotmail.com

Anonym sa...

Gratulerer med 100 000 besøkende!! Kjempefin blogg du har:) Jeg vil gjerne delta i trekningen din.
Hilsen Anita
anstyffe@online.no

Anonym sa...

Hei! For en spennende blogg! Har ikke oppdaget den før nå, jeg. Hilsen Karin.
a-ka-knu@online.no

Anonym sa...

Her finner jeg masse inspirasjon!!! Jeg vil gjerne delta! Mvh Kristine.
thea.kristine.styffe.knutsen@hadeland-energi.net

Anonym sa...

Gratulerer med masse besøk:) Jeg vil gjerne delta i trekningen. Hilsen Karoline.
tk-kn@online.no

Hildes Scrappeunivers sa...

Jeg er gjerne med og krysser fingrene!

Klem

Christina Blåhella sa...

Jeg vil gjerne være med, hadde vert utrolig morsomt :)

Sigrid Sjåvik - sigriddetemeg_97@hotmail.com sa...

Hadde vært utrolig kult og vunnet en slik konkurranse! ;)

Anonym sa...

Grattis, og takk for giveawayen du holder for oss!

Bente Hagen
netlohell@hotmail.com