torsdag 13. november 2008

Scrapbooking


Jeg holder på med min egen scrap-bok, eller utklippsbok. Gjennom året blir det kjøpt inn noen interiør- og motemagasiner; flere enn jeg har lagringsplass til. Noen magasiner er så fulle av fine ting at jeg beholder det, mens andre må kastes. I nesten alle magasinene jeg kaster er det noe som inspirerer og som jeg kunne tenke meg å ta vare på, da tar jeg fram saks og kliper ut bildet eller hele reportasjen og limer det inn i boken min slik at jeg kan inspireres videre.
Så kan jeg sitte og skose meg med en "egen" interiørbok amed alt som inspirer meg mest.

Ha en fin dag og kom snart igjen:)

2 kommentarer:

Christine Louise sa...

Det var faktisk utrolig lurt ;)

Siri sa...

Det er noe jeg også har gjort i mange år, etter tips fra mamma som syntes jeg begynte å få LITT vel mange interiørblader hjemme. Selv bruker jeg ringpermer som jeg pynter på utsiden, og prøver å holde en viss orden på på innsiden; f.eks. juletips på et sted og like typer interiør et annet sted. Kjempegøy å ta fram for å få litt inspirasjon eller bare for å kose seg med en god kopp te...