onsdag 5. august 2009

5 minutter og litt hyssing..


Etter å ha jobbet og jobbet nesten uten pause de siste ukene, tok jeg meg 5 minutter til å ordne det litt fint hjemme i dag. I går og i dag har det kommet inn såå fine kort til butikken, mange fantastiske fra Sagen Vintage, og noen fantastiske fra Jeanne d`Arc. I mangel på ledige plasse på klipslenken min, lagde jeg meg likegodt en klypelenke med grov hyssing og gammeldagse klesklyper. Og der kom det opp kjempefine bilder og kort i dag. Alle kortene og bildene kan også finnes i nettbutikken, gamle klesklyper kommer snart.
Ha en super sommerdag:)

After working almost non stop the last two weeks, I took five minutes to decorate a little at home today. A string, some beautiful cards and some clothes pins was all that was needed in this spot.
Have a nice summer afternoon:)

8 kommentarer:

Tone sa...

Så mye lekkert på bloggen din :)

Her må jeg følge med videre!!!

Klem Lycheli

Lotta sa...

Lekkert!:)

Mitt Blogglandia sa...

Så enkelt og så fint!

thea.e sa...

Veldig koselig og effektivt! Jeg sverger ofte til hyssing og klyper selv..... Ha en god dag! :O)

Lisas hjem og skatter sa...

Kjempefint og så enkelt :O) takk for inspirasjon!!!

Camilla, Casa de Bach sa...

Der satt du meg på en ide, enkelt og dekorativt! ;)

Gleder oss her i sandefjord til å se butikken når den åpner! Ikke lenge til nå! *jippi*

Hilsen Camilla

Margrethe sa...

Hei! Enkel og lekker idé. Takk for titten:)

salige lavendel sa...

Elsker de gamle klypene...
ha en fin dag, hilsen salige lavendel