onsdag 10. mars 2010

Jubel og fryd!


Denne uken står i jubelens tegn hos Crème de la Crème Interiør! En stooor og nyyydelig leveranse med en ny tekstilserie har kommet og vi er over oss av begeistring!
Serien består av gardiner, kapper, heisgardiner, puter, lampeskjermer, stolputer, poser og kjøkkenhandklær i den skjønneste, myekste bomull. Designet er inspirert av gamle franske melsekker med bolsterstriper og med et nydelig fransk teksttrykk, og er perfekt i det fransk-inspirerte hjem. Alle produktene kommer i fire forskjellige fargekombinasjoner, som er nydelige hver på sin måte..


Jeg elsker alle fargene, og da jeg fotograferte varene hjemme i min egen stue, så jeg hvor utrolig godt de gjorde seg. Eneste ulempe er at det er vanskelig å bestemme seg hvilken farge man skal velge... ;)





Her synes trykket bra. Nydelig, ikke sant?
Det var alt for i dag, nå skal jeg sove på hvilken farge det blir hos meg :)
Ha en super kveld, alle sammen

10 kommentarer:

Unknown sa...

Lekkert!!

Skjønner godt at det er vanskelig å velge:)

Ha en fin kveld:)

Klem Linda

Unknown sa...

lekkert
synes stolputene var flotte og
ha en flott dag

toves sammensurium sa...

Nyyyydelige serie,må rett inn på nettbutikken skjønner jeg!!!!!!!!!!!!! Å så herlig dette var,ble helt gira her jeg sitter,*lol*
Du er kjempeflink å ta inn varer :)

Anonym sa...

en award ligger å venter på deg inne på bloggen min.hent den hvis du vil.klem:)

Janicke sa...

Her var det mye nydelig :-)) Skjønner godt at du sliter med å velge :-))

Janicke

LIVS LYST sa...

Hei Ragnhild!
Nå var det forferdelig lenge siden jeg hadde vært her inne. Og så nydelige ting du selger nå. De gardinene var utrolig skjønne. Jeg elsker jo de bolsterstripene!

Dessuten var det skjønt i din stue!!

Ha en fin dag!
Klem fra Liv

Line fra huset på landet sa...

Ja, det kan man jo si. Først så jeg den hvite serien og skjønte hvorfor dere er fra dere av begeistrin. Det ble ikke "bedre" da jeg så nedover og så de andre fargene. Åhh...så fint! Alle fargene!

Line

Trine sa...

Her var det som alltid mye lekkert :) Ble inspirert til å fornye hjemme til våren nå :) Har sendt deg en award i kveld :) Hilsen Trinemor

Simones Country Home sa...

Så mye fint da. Kommer helt snart innom assa. ;o)

Klem Simone

Catalina Alvarez sa...

Hello!
Love the chair cover!
all your blog is so inspiring.
Best regards from Italy.
Cata