tirsdag 6. november 2012

Walk in closet

Endelig har jeg mitt eget walk in closet. Jamen skal det bli deilig å ha plass nok til klærne mine og å ha plass til å holde fin orden. På bildet her ser det vedlig ordentlig og ryddig ut, og det er fordi jeg ikke har flyttet inn klærne mine enda:)

På denne siden er det god plass til mer garderobe, en mengde sko eller kanskje jeg skal sette inn en divan der jeg kan ligge hele dagen og nyte synet av garderoben min. Det blir kanskje litt kjedelig å ligge å stirre på skapene i lengden, men hvis jeg kjøper inn litt god sjokolade, så skal jeg nok klare å holde ut der et par dager uten så mye mer å gjøre enn å glo og fylle munnen med sjokolade.
Da mannen forsøkte seg med at det sikkert var plass til hans klær også i mitt walk in closet, så fortet jeg meg å sette opp dette ultrefeminine syrintapetet fra Borås og erklære hele rommet for "sona femininum". Her er det adgang forbudt for menn, så sant de ikke bærer inn en divan, mer sjokolade eller hjelper til med å skru sammen garderobeskap.

PS: er ikke gardinen fin? Det er "Monogram" heisgardin. Jeg ♥ den!


4 kommentarer:

Gårdsjenta sa...

Så flott med Walk in! :) det hadde vært en drøm å få ja :)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Herlig walk in du har der! Det står HØGT på mi ønskeliste også!

Klem M♥

straightener sa...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته .

اعزائي العملاء اهلا ومرحا بكم عنا في شركة تختص بخدمات نقل العفش في منطقة جدة شركتنا من الشركات المعروفة في مجال نقل العفش فاا بحثت اسم واحة الخليج لنقل العفش بجدة سوف نظهر لك في محركات البحث .

شركة نقل عفش برابغ رخيصة

تشمل خدماتنا مراحل عدة تمر بها مرحلة نقل العفش لكي تتم الخدمة بكل سهولة ويسر :

خدمة تغليف العفش
خدمة تخزين العفش
خدمة نقل العفش عن طريق الاوناش الهيدروليكية
خدمة وضع العفش بطرق صحيحة في سيارات خاصة بنقل العفش

تعرف على معلومات وتفاصيل اكثر عن طريق زيارة الخدمات الاتية بالضغط عليها وسوف يقوم بتحويلك على الخدمة مباشرة :

شركة نقل عفش برابغ
افضل شركة نقل عفش برابغ





Sophie Grace sa...

This is great content. You’ve loaded this with useful, informative content that any reader can understand. I enjoy reading articles that are so very well-written. Please coming our site download tik tok videos