søndag 15. mars 2009

Enkelt og fint


Etter påskeverkstedet i går, hadde jeg en del gamle magasinsider til overs. De var alt for pene til å kastes eller legges i en skuff, så jeg rullet dem sammen og festet med hyssing og voila: et pent tilskudd til et lite stilleben.
Jeg har også gjort noe annet spennende og mye større med noen magasinsider, men det må du komme innom og se ved en senere anledning:)


Den vesle boken på bordet er en gammel bok med like gamle oppksrifter. Den har vært i familien min siden tippoldemor. Hver gang jeg får lyst til å bruke hele dagen på å lage plukkfisk med sælleri eller lurer på hvordan man best skal ribbe fjærkre, så tar jeg denne fram. Ellers ligger den et sted og ser pen ut, og for å være ærlig har vi ikke mange fjærkre å ribbe her, så det meste av tiden får boken ligge i fred:)
Klem

5 kommentarer:

Maria ( Idekroken ) sa...

Så nydelig DET var :) Skikkelig dekorativt ;)
Klem Maria fra Idekroken

Jorid + NOE Blog sa...

Kjempefint ble det! :-) Enkelt er ofte det beste!

Klem Jorid

rod i hob sa...

Eg likte de og godt!!
Sku våre litt meir kreative med stillben eg og :-)

GOD VEKA I VENTE!!

vitating sa...

Hej!
Åhh så fin blogg! Jättefina bilder! Önskar dig en trevlig vecka!
Kram Maria

Miss.T sa...

Dekorativt og flott !!!