tirsdag 10. mars 2009

Status quo

Siden jeg begynte på oppussing av hall og trappegang i januar, har det ikke skjedd mye. En nakkeskade har hindret meg i å pusse, sparkle og male eller løfte armene over hodet, så nå har jeg levd snart to måneder med disse rommene uferdige! Heldigvis har jeg utviklet hjemmeblindhet i tredje grad så jeg har nesten ikke lagt merke til tilstanden. Men i det siste har det begynt å klø i malearmen hver gang jeg passerer disse rommene, og nå er det snart dags for å sette igang. Venter bare på at sneen skal smelte så man kan komme inn i huset med materialer og verktøy, så er jeg igang igjen.
Har vel aldri lengtet så mye etter våren før:)
Klem


7 kommentarer:

Vit Gladiolus sa...

Heeeej!
Tack så mycket för kommenttaren hos mig, det värmer!! Du har en mycket fin blogg så hit kommer jag igen!!
Ha det!
Kraaaaam

My home is my Castle sa...

Hjemmeblindhet ja hehe. Kjenner til det jeg og, men nå MÅ jeg og komme igang med noen av mine prosjekter ;)
Må bare kjøpe maling først ;)
Flott at du er på beringens vei :))

Klem,Kari

Jorid + NOE Blog sa...

Gleder meg til å se det ferdige resultatet, oppdater oss når du kommer i gang igjen! :-)

Fabrikken sa...

Ser ut som om det er stort potensiale til å bli veldig bra iallefall :) Huske, den som venter på noe godt... ;)

Klem fra nr. 5

Maria ( Idekroken ) sa...

Jeg kjenner til det der ;) men arbeidslysten bygger seg opp, og snart lar den seg ikke stoppe :)
Klem

Missfryd sa...

Skjønner at det klør i fingrene etter å male ferdig. Jeg har store problemer med å la treverk forbli umalt:-)
Og så må jeg få skryte av bloggen din, virkelig flott og inspirerende.

MODERN COUNTRY sa...

Den hører jeg ofte om dagen Ragnhild! Her lengtes det også som aldri før, og jeg blir litt trist av å se ut i dag for nå har det begynt å snø igjen. I tillegg var den -8 i natt i forhold til +4 midt på dagen i går. Jeg vil ha vår!!
Håper du får begynt på prosjektene dine sånn etterhvert så jeg kan glede meg over bildene dine. Som jeg alltid gjør.

Ha en toppen dag!
Klem Aina