mandag 2. mars 2009

"Ny" krakk


Fin krakk til kjøkkenet har jeg fått ved bruk av krakken fra Ikea som du ser i bildet under som utgangspunkt og..

..maleteknikken jeg viste i denne delen av maleskolen.
Resultatet er en praktisk krakk (ikke mer praktisk enn utgangspunktet riktignok, der må Ikea få æren altså;) som passer inn i kjøkkenet og som hjelper meg å nå alt i de øverste hyllene i skapene. Også ble den fin da, synes jeg:)



Passe hvit og passe slitt.
Ha en kjempefin dag og uke:) Endelig er ferien min slutt, gleder meg til å jobbe igjen!(men det var deilig med ferie også da)
Klem

9 kommentarer:

Maria ( Idekroken ) sa...

Så flott det ble! Har lurt på å kjøpe den krakken selv, men så den ikke for meg på den måten. Nå ble den jo en helt annen ;) Skal jeg sannelig prøve jeg og. Tusen takk for tipset :)
Klem Maria fra Idekroken

Randi sa...

Heia..
WOW,den vart kjempe tøff da!!
HmHm..pørst om eg må kjøpe meg ein sånn krakk,kjempe praktisk!
Ha ein fin dag,og lykke til på jobb igjen!Klem!

Tino sa...

Så fin den ble. Jeg er avhengig av noe å stå på for å rekke øverst i skapene. Denne krakken ble jo så dekorativ at den kan stå fremme hele tiden.
Takk for tipset, ønsker deg en fin uke.

M sa...

Kjempelekkert. ;)

Jeg prøvde jo teknikken din på et speil og ei hattehylle, og det ble helt nydelig. Dama på malebutikken trodde derimot jeg var spik spenna gærn, så innen jeg hadde handlet alt jeg trengte hadde jeg opparbeidet en skikkelig skepsis. "Hva er det med denne "patinaen" som alle skal ha da? Vil du ha gammelt får du kjøpe gammelt," mente hun. Sjarmerende:)

Uansett ble resultatet over all forventning vakkert, og dama kan bare spise hatten sin. Tusen takk for gode tips i bloggen din, jeg lærer masse. :)

Renate sa...

Flott tips og nydelig resultat:-)

Kanskje det må prøves!
Ha en fin uke:-)

Christine sa...

Wow, den ble jo råflott den krakken din :D

Fru Ekenstedt sa...

vad fin pallen blev. kunde aldrig tro det var samma pall!

fin blogg du har!

Sivs hus sa...

Hei, Ja den ble kjempefin! Gratulerer. Klem Siv

Anonym sa...

Så utrolig fin den krakken ble da:-) Så en krakk på Hilmers hus, men syntes den var dyr, og ikke så "shabby". Så denne på Ikea, men den fikk jo et flotyt utseende med teknikken din:-) Super fin blogg du har forresten! Jeg har nettopp registrert meg og skal forsøke meg litt fram på blogging, men ikke helt stø ennå:-( Ikke alt jeg får til...men finner det vel ut etterhvert;-)