tirsdag 23. mars 2010

Kjøkkenets smykke!


Direkte fra engelske Ellas Kitchen Company har vi fått inn noen superfine skuffedarium til kjøkkenet. Mange av dere kjenner sikkert disse av omtale fra før, og noen hadde kanskje en bestemor med helt lik hylle. Grunnleggeren av Ellas arvet en norsk hylle med skuffre av sin norske bestemor og det ble starten på produksjonen av disse "Norwegian kitchen cabinets" i Shropshire, England.

Vi har tatt inn disse tre modellene i tre ulike farger, og de er faktisk enda finere i virkeligheten enn på bildene.
Jeg selv ønsket meg alltid min farmors skuffedarium med glasskuffer, men akkurat den var alt for populær i familien, så den ble det noen andre som fikk. Nå skal jeg ha en hylle fra Ellas i kjøkkenet og så blir nok den arvegods etter meg en vakker dag:)


Nå er det snart påske. Tenk så fort tiden går, det var jo nettopp nyttår... Ha en superfin dag, alle sammen:)

5 kommentarer:

- Alis Marlen - sa...

åhh sånne er gøy...
vil ha vil ha :) må nok telle sparegrisen nå ja :) hihi

Nostalgia sa...

så koselige disse ! Har en helt maken til den på øverste bildet her kjøpt på loppis og av merke "Høyang".

Ønsker deg en fiin kveld !
klem, Nostalgia

Beate i Husets Hjerte sa...

Herlig altså...er jo minner fra oldemors kjøkken. Så jo ikke verdien i den da.

Sjarmerende GJENBRUK sa...

Den var fin den.
Ja tiden flyr...det er kanskje et godt tegn?
Ha en fin onsdag!
Klem fra Hanna

carina sa...

HEI:)

her var det mye fint!!! en favoritt!!!

NOEN SOM VIL KIKKE PÅ MIN BLOGG OXO???

http://WWW.TAKE1BREAK.WORDPRESS.COM

TUUSEN TAKK:)