torsdag 30. oktober 2008

Lenge siden..



..sist! Egentlig skal det ikke være så lenge mellom hvert innlegg her, men jeg har de siste ukene renovert en stue OG laget ny nettbutikk, i tillegg til min vanlige jobb, så her har det vært litt for mye å gjøre på litt for kort tid.




Om kun kort tid skal vi nemlig åpne ny nettbutikk. Eller ny og ny: adressen blir den samme, vareutvalget blir det samme (bare større og bedre), men utseendet og brukervennligheten skal bli mye bedre. Jeg venter bare på et par tekninske ting (som noen andre heldigvis tar seg av), så er det klart. Det gleder jeg meg veldig til og jeg lager selvfølgelig et innlegg her på bloggen når butikken er helt klar.



En liten sniktitt på en av de nye varene som kommer ser du på bildene, de koseligste og mykeste skjerf/ halser: handlaget og unike, her kan du finne disse.

Ha det kjempefint til vi "sees" igjen!

3 kommentarer:

Størhuset sa...

Søte halser, gleder meg til nyåpning av butikken din, har handlet endel :0)

Lena sa...

Gleder meg!
Halsene var supersøte og veldig yndige!

Jorunn sa...

Gratulerer med ny flott nettbutikk!!! Mange godsaker som frister til julen der :o) Halsene/kragene er supernydelige, strikker du dem selv?
Ønsker deg ei super uke!
Klem