fredag 31. oktober 2008

Åpnet!

Da var den nye nettbutikken min plutselig åpnet. Velkommen inn til å ta en titt; adressen er som før: http://www.creme.no/



Kortebetalingen er ikke helt på plass før om et par dager, men ellers ser alt ut til å fungere greit. Og det er mange nye, spennende og vakre varer å se. Jeg blir veldig glad for tilbakemeldingerpå hva du synes:)






Åpnings tilbud: fransk quilt før kr 490, NÅ KR 390-, Denne er bare superlekker, jeg har selv flere stykker av den rundt i mitt hus, både på senger og i sofa. En venninne av meg bruker en slik som duk og det er også fantastisk flott!


Ha en fantastisk fin allehelgens-helg:)

3 kommentarer:

Olstad sa...

Grattis med ny nettbutikk den var kjempe fin. Trodde dette var noe jeg hadde gått glipp av men ser at det var ganske ferkse nyheter. Men for en jobb du har gjort...
Fantastisk flott.

Tina sa...

åj det viste jeg ikke før nå jeg følger med og lykke til med nettbutikk! Klæm TIna

Heidi-anitha sa...

Så koselig med ny "look"... Er innom deg stadig for å titte inn..Mange vakre varer! Og jeg lyster fortsatt på en juletre teppe...

Klem White vintage