onsdag 17. desember 2008

Nøtteknekkeren...



..til Nasjonalballetten får vi ikke sett i år. Var aaalt for sent ute med å bestille billetter. Sukk.

Men vi trøster oss med et par halvslitte tåspissko i en glassklokke. Det er fint det også..



Så skal jeg svare på en utfordring fra Drømmehuset. Det gjelder å liste opp 5 ting jeg ikke ønsker meg til jul. Veldig gøy og annerledes ( og faktisk vanskelig) å tenke den veien, og kanskje en tanke miljøvennlig?



5 ting jeg ikke ønsker meg til jul:



1. Innrammede bilder av barna til fettere, kusiner og tremenninger (eller bilder av fettere, kusiner og tremenningene selv).

2. Treningsball (hvis det er dèt det heter)

3. Strykejern

4. Julepynt (untatt det barna måtte ha laget da)

5. Brusmaskin



Ikke lett å tenke på hva man ikke vil ha, nei.

Utfordringen sendes videre til alle som har lyst: det er faktisk ganske befriende å sette ned på papiret 5 ting man ikke ønsker seg, og dersom man pleier å få dårlige gaver, kan man jo vise listen til noen som burde tenke litt nytt i gaveveien?



I morgen kommer verdens herligste og enkleste oppskrift på deilige karameller. Ha det bra så lenge:)
Klem

3 kommentarer:

Lemi sa...

glede meg t karamelloppskrift ;)

Tina sa...

Arti greie, ting en ikke ønsker seg. Får se om en har no ledig tid. Må komme meg gjennom bloggene deres her vettu! karameller dropper jeg i år da jeg er skikkelig på etterskudd med bakinga jaja vi får ta et skippertak i helga! God ful til deg, klæm Tina

Anne sa...

Hei igjen, takk for svar til meg:) Karameller er ett must nå i juletiden. Ha en god natt. Ps, lekre tåspiss sko.