torsdag 7. mai 2009

Vinnerne er trukket!


Da er vinnerene av april-give awayen trukket. Jammen er det litt av en jobb å skrive lapper og brette og trekke, men jammen er det gøy også. Glemte å si da jeg utlyste giveawayen at 2. og 3. premien er laget av kunstneren spesielt for giveawayen, så disse små bildene finner du foreløpig ingen andre steder, (men vi er i dialog om å få noen lignende inn i butikken, så du får følge med;)

Nok snakk, til de heldige uttrekte:
3. premien, (over) går til Anne E


Denne skjønne jenta var 2. premie og den ble trukket på Vitt & Vältummat.



Og 1. premie går til Livs Lyst! Hun har en superinspirerende blogg, en av mine nye, norske favoritter, så har du ikke vært innom hos henne, så bør du ta en tur nå.

Gratulerer alle tre!
Og til dere andre, så kommer det snart en trekning for mai, så da håper jeg at vi sees igjen:)

5 kommentarer:

M sa...

Gratulerer til alle sammen.
Det var veldig fine premier, Ragnhild!!

Ha en strålende aften!

),O
lö,)
l),
l

Anonym sa...

Gratulerer så mye til vinnerene...kjempefine premier:))
Klem

LIVS LYST sa...

Kjære Ragnhild!

Tusen tusen takk! For nydelig gevinst og sååå fine ord!! Jeg setter super pris på det og blir glad langt inni hjerterota!!!!!
Jeg ble litt satt ut og overveldet her nå...!

Tusen tusen!!!
(Jeg mailer deg!)

Hilsen L-jo som ble kjempe glad!

FEDERICA sa...

Beautiful pictures! But I would like also to understand what you wrote...anyway, I want to wish you a happy weekend!
Federica

Vita små hjärtan sa...

Å vilken mysig o fin blogg du har! Ha en bra dag!