tirsdag 4. november 2008

Høststemning


Før helgen var det så mange flotte gresskar i butikkene at jeg lot meg friste til å ta med noen hjem. Mange forbinder denne dekorative grønnsaken(?) med Halloween, men jeg synes at de vakre formene bør kunne nytes mer enn kveld i året så jeg har pyntet litt med gresskar både inne og ute.


Høstens frukter..




Vognen står klar til Askepott rett utenfor inngangsdøren.
Når man ikke skjærer ut skremmende fjes på gresskaret, blir det straks litt mer tidløst.

Jepp, det var alt for i dag. I morgen skal jeg vise en av stuene som nylig er pusset opp, så hvis du vil se hvordan forandring kan fryde, er det bare å titte innom:)

2 kommentarer:

Lill-Tove sa...

så koselig det var=)
helt sant at gresskarene ble tidløse uten utskjæringer!
fikk en stor anelse av askepott av det fine gresskaret ute;)

fin dekorasjon:)

johanne`s rom sa...

Har sittet og kost meg med butikken din, den ser kjempeflott ut.Tror nok jeg kommer til å bestille noe, bare jeg får litt bedre tid til å se igjennom. Ha en hyggelig dag.