onsdag 26. november 2008

Adventslys



Så var adventslysene ferdige: det blir ingen krans i år, men et sølvfat med furukongler og -kvister, og hvite lys med speilhjerter med tall 1-4. Enkelt og greit. Hvis jeg blir mer pyntesyk, kan jeg bare legge på noen mini-julekuler


Jeg prøver å få gjort minst en førjulsting hver dag nå; i dag kan jeg krysse ut adventlysene. Men minst like viktig som å få ting gjort er det å kose seg, skape minner og hyggelige stunder: "ikke noe stress, bare kos", det er husets julemotto. I mitt eget motto legger jeg stille til: ".. og så skal det være fint", men det blir bare sagt stille, stille..

..
Klem

5 kommentarer:

Christine Louise sa...

Utrolig vakkert. Nydelig adventsstake :-) Klem

liven sa...

Helt nydelig!!
Kjekt å se forskjellige måter å bruke adventlys på:O)

Tina sa...

Kjempefin adventsstake, dere/du er jo så kreative takk og takk! Masse inspirasjon å hente inne hos deg! klæm Tina

My home is my Castle sa...

Helt nyydelig :)

Klem,Kari

Anka sa...

Så koselig blogg du har:) Fine bilder og mye inspirasjon. Kommer tilbake hit;)