torsdag 15. januar 2009

Salg på Franske funn




Et lite tips: Vi holder på å rydde litt plass i lageret til nettbutikken og derfor er alle franske funn på 30% ut denne uken. Møblene må hentes hos oss i Horten for å få rabatten, men bor du sentralt på østlandet kan du gjøre et kjempegodt kjøp.

Dersom ingen kjøper denne kjøkkenhyllen, skal du ikke se bort fra at den havner i mitt kjøkken; så slipper jeg å lage egne hyller (har fått litt kalde føtter på det nyttårsløftet).


Denne kjøkkenvitrinen har en helt herlig patina.
Ellers så har vi salg på en del andre ting også. Nesten alle putene er allerede tatt, men noen er det igjen, pluss franske quilter og sengetepper.
Utover våren får vi inn mye spennende, men det røpes ikke her og nå, så du får følge med videre ...


Klem

6 kommentarer:

Hjerterom sa...

Wow,for en knallfin kjøkkenhylle!!!
En slik har jeg lyst på,men det blir for langt å hente :(
Det er jaffal ingen som har maken da,hvis en kjøper den :)

Siw

Josefine sa...

Hei..for noen utrolige flotte skap.."sukk" Veldig stemningsfullt her hos deg, ha en fin kveld:) hilsen Josefine

Meg sa...

Åj det hvite skapet kunne jeg tenkt meg! Har du bredden på? Ev hva den koster? Send gjerne på mail.

konsentrertkaos@hotmail.com

Ev andre skap du har til salgs er jeg interessert i å se :)

My home is my Castle sa...

OMG....
lekkert... Hadde jeg bare hatt litt mere penger akkurat nå så hadde jeg jammen meg tatt en tur bortover ;)
Nyyyydelig møbler...

Klem,Kari

Mitt hvite hus sa...

For noen flotte møbler. Kjøkkenhylla var helt råO==)

God helg
Klem Kerstin

Crinoline sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg.Her var det mange lekre franske funn.God søndagskveld.