mandag 16. mars 2009

Fjorårets funn


Nå som en ny sesong med markeder og forhåpentlig mange fine funn nærmer seg, er det kanskje på tide å vise fram noen av fjorårets funn?
Dette fatet ropte på meg fra fra de innerste krokene i en litt ukoselig brukthandel. Noen ganger har man flaks, og denne gangen fant flaksen meg fra under stabel på stabel med orange og mosegrønne serviser fra 70-tallet. Der skjulte nemlig dette fine og veldig gamle fatet i engelsk porselen seg. Og vips var turen inn i en ukoselig butikk blitt veldig koselig. Jeg betalte mine 25 kroner og siden har fatet hatt hedersplassen i tallerkenrekken min.

Hvitt og fint. Stort og tungt. Fint, enkelt mønster. Love it!
Jepp det var alt for i dag, i dagene framover kommer flere av fjorårets funne til å vises. Jeg har ikke så mye å vise fram av nye ting, får håpe at våren kommer og fornyer inspirasjonen litt..
Klem

1 kommentar:

Heidi-anitha sa...

Jeg syntes du ALLTID har noe flott å vise jeg Ragnhild.. uansett hva det skulle være så får du det til.. Helt utrolig!

Ønsker deg en vakker ny uke. Håper sola vil varme deg litt...

Klem White vintage