torsdag 12. mars 2009

Perleblomst


Hva varsler vel våren mer enn løkblomster som titter fram?
Denne står riktignok inne, men jeg begynner å få nok av vinteren nå, så jeg ville ta hjem noen vårtegn fra blomsterbutikken, det ser likevel ikke ut til at det hjelper på situasjonen utendørs.
I går var den slik, helt grønn. Mens i dag var den allerede beynt å vise perleraden..



En av mine absolutte vårfavoritter.



I en hjemmepatinert potte, bli det bare så koselig og vårlig.
Håper våren kommer utendørs snart også. Trenger litt lys og varme nå.
Klem

6 kommentarer:

Frk. T sa...

Hei!: )

Helt enig i at perleblomster = vår! Også er det så fint!! Tror faktisk jeg skal dra å kjøpe meg en blomst selv imrg.. Da kan det bare være vinter ute, så lenge vi har vår inne!:)

Ha en finfin kveld!:)

Maria ( Idekroken ) sa...

Perleblomster er nyydelig og dekorativt både ute og inne ;) Vakre bilder av vakre blomster ;)
Klem

Jorid + NOE Blog sa...

Vårlig :-)

hannemor sa...

Heia...absolutt enig med deg,,perleblomsten er et MUST i denne ventetiden..men du verden så fort den "tar av" Kan jo nesten sitte å se at den vokser!! Mine henger litt allerede, for de er blitt så lange.,,enda jeg ikke vannet den FØR den blomstret, det fikk jeg streng beskjed om fra hun i butikken...jaja..forhåpentligvis kan vi snart nyte uteblomster i krukker og fat! ((:


en kjempfin helg ønskes deg fra meg!

Perlehvit sa...

Herlig vårstemning på de bildene!!
Kjempefine blomster, tror det må være en av mine favoritter og:)

Klaffen sa...

Mm ja det finnes ufattelig mange VÅR blomster gitt ;) De vitner om en ny tid med gryende liv, sval luft og SOMMER!!! Jupp, sånn skal jeg kjøpe meg når jeg flytter ( og det er 1 døgn og 7 timer til ) Klem