torsdag 26. mars 2009

Gardinlykke


Er så vanvittig fornøyd med de nye gardinene som kom til butikken i forrige uke. Der så utrolig pene, akkurat slik som jeg vill hatt dem dersom jeg skulle fått noen til å lage mine drømmergardiner. Og det beste av alt er at de er ferdig sydd, og dessuten ganske rimelige.



Gardinene kommer med hullkant, blondekant og brodert monogram i enten grått, beige/linfarget eller hvitt. Jeg klarer ikke bestemme meg for hva jeg synes er penest, alle er nydelige.



Det finnes dessuten mange andre tekstilprodukter i samme serie: puter, stolskjørt, gardinkapper og små poser. Her kan du se mere og snart kommer det forhåpentlig enda flere ting i serien til butikken...
Ha en super dag:)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Vilken ljuvlig blogg du har! Med så vackra bilder, som påminner om sommar och sol! Härligt att se nu när nodran blåser snålt! Och våren dröjer! Ha det bra!
Hulda

Anonym sa...

Nydelig blogg som gir inspirasjon!

Miss Midtjylland sa...

Hvor er de smukke! Dem vil jeg klart ønske mig.

Home By Virginia sa...

Åh de er så fine...!!! Jeg SKAL bestille disse hos deg om ikke så alt for lenge... Håper du ikke går tom før det da... ;)

*--- Klem ---*

Anonym sa...

Hei,

Så vakre gardiner!! Hvor er de fra??