fredag 6. mars 2009

Slipp våren inn..


Jeg er ikke 100 % i vårstemining ennå. Kanskje fordi her jeg bor virker et ikke som om vinteren har tenkt å slippe taket riktig ennå. Kanskje fordi jeg vet at før våren virkelig kommer, skal en hel meter med snø smelte sakte og bli til en meter med slaps og sølevann. Ikke det beste tankegodset for vårstemningen!
Men vi vet jo alle hvilken vei det går, og i vente på "stemningen" har jeg byttet ut vinterutsillingen i entreen mot en mer vårlig: Hagekurv i pil, blondehansker og grener med epleblomster. Jeg gleder meg til fruktblomstringen. Hvis du nå tror at jeg gleder meg fordi jeg da skal gå rundt i hagen hele dagen i hvit sommerkjole, med kurven på armen og blondehanskene på hendene, så tar du feil.
Men det er deilig å glede seg til noe, selv om det er langt fram i tid.

Kos dere med det som er igjen av vinteren:)
Klem

2 kommentarer:

Maliva`s verden sa...

Vakkert stilleben...ja vi venter og venter,hører rykter om at det er meldt enda mer snø...så nå er det ut å handle inn mer blomster/løker....Hjelper jo litt ihvertfall:O)Go`helg til deg fra Maliva

Maria ( Idekroken ) sa...

Hei igjen. Ja skjønner godt hva du mener. ;) Her har det smeltet mye snø, men det er masse igjen. Men den som venter på noe godt....

Klem Maria fra Idekroken