fredag 13. februar 2009

Badebomber ( eller hva som holder baderommet uten bomber..)



Et bad er mer enn avløp og sluk, armatur og porselen. Mange av tingene som gjør bad personlig og hyggelig er de små tingene; bløte handklær, det du oppbevarer "unevnelige" ting i, de små velværeproduktene som gir et hint av luksus eller spafølelese. Og selvfølgelig kan et baderom styles på lik linje med husets andre rom. Hjemme hos meg går det i franskinspirert landlig stil, og så også i baderommet. Det meste av det som vises her, kan også kjøpes i nettbutikken, følg de blå linkene for å se mer...

Over: Såpedispenser med fransk tekst. Et must til handsåpe. Jeg vurderer dessuten å sette inn et par i dusjen også; til shampo og dusjsåpe som (nesten) aldri kommmer i dekorativ emballasje.


En lysbunt og en såpe pakket i sider fra en gammel bok, omslått med hyssing. Akkurat nå ligger de til pynt, men de skal helt sikkert brukes. Stearinlys i badet gir en varm og deilig følelse av spa, og det elsker jeg.



Fransk badesalt med lavendel, ikke bare for de som er så heldige å ha badekar. Vi andre kan nøye oss med å nyte duften og et og annet fotbad eller handbad (ja, det burde du prøve:).
Og de tingene som ikke er så dekorative, men som alltid finnes i badeværelset likevel, de vil jeg helst ikke se, så de går i en helt herlig sinkeske med lokk. Bort med det:)
Takk for at du kikker innom meg, ha en kjempegod helg:)
Klem

3 kommentarer:

Hulda sa...

Veldig lekkert! Elsker å ordne slik på badet jeg også. Falt for sinkboksen og det lekre lille skiltet som henger på den. :)

G-STYLE sa...

Hello ,such nice photo's of the bathroom , I want to take a bath now!
Your blog is so nice and you make beautiful pictures
see you next time ,greetings from Gea

an angel at my table sa...

Här kan man hitta mycket vackert!!!