mandag 16. februar 2009

Hjemme med hvitt


Her får du se en av de bøker som inspirerer meg mest: At Home with White av Atlanta Bartlett, Som tittelen røper handler den om å innrede med hvitt, uansett hvilken stil man sverger til i hjemmet.
Boken er nydelig fotografert av Polly Wreford. Bartlett og Wreford står også bak boken "The Relaxed Home" som jeg skrev om her.

Boken viser deg hvordan hvitt kan brukes uten å bli kjedelig eller klinisk.



Den er full av vakre og inspirerende bilder.




Og så er den (for det meste) helt hvit. Det liker jeg:)




Skulle gjerne hatt dette speilet...
Jeg har kjøpt min utgave av boken her.

Håper den kan inspirere deg også. Ha en kjempefin kveld:)

Klem


3 kommentarer:

Home No.1 sa...

hej jag gillar den också och Polly är sååå duktig titta gärna in till mig får du se...kram Annica.

Inspiration i vitt sa...

Hej Ragnhild, den boken är så underbar och jag har lånat den på biblioteket vid nåt tillfälle. Underbara vita bilder du visar från boken.
I den boken som jag håller på och jobbar med kommer det oxå vara många vita bilder med.
Kram på dig/ingela.

Maria ( Idekroken ) sa...

Ja det er visst en "ønske-seg-bok" det der.. :
Nydelige bilder derfra.
Klem Maria fra Idekroken