søndag 15. februar 2009

Kommer du på marked?


Tenker litt på å arrangere et marked a la Crème de la Crème, men jeg vil ladde steminingen litt først, så da trenger jeg din hjelp. I kolonnen til venstre, nesten øverst, har jeg lagt ut en undersøkelse der du kan svare om du vil komme. Det er selvfølgelig ikke bindende påmelding, bare for at jeg skal se om det er marked for marked, om du skjønner;)
Tanken er at på markedet skal vi selge det nettbutikken har å by på, pluss mer som ikke er lagt ut i nettbutikken. Det vil bli nytt, vintage og antikt om hverandre. Det kommer helt sikker til å bli gitt fine rabatter på både gamle og nye varer.
Stedet er Horten, Oslofjordens ukjente perle. Tidspunkt er ikke satt, men blir en helg (fredag til og med søndag, både formiddage og ettermiddag) til våren.


Blir kjempeglad om du tar deg tid til å stemme. Og blir det marked, så kommer det helt sikkert mer informasjon senere:)
Klem

3 kommentarer:

Lindas hus sa...

Jeg kommer gjerne;O) Og gleder meg allerede!

Vibeke / Mammas Hus sa...

Jeg svarer "ja" og mener "ja, om det passer seg slik" ;)

Mamma bor i Moss, som om jeg er nedover håper jeg å få det med meg!

My home is my Castle sa...

Jeg skulle veldig gjerne kommet, men det blir nok litt langt å kjøre...
Men har veeeldig lyst altså ;)

Klem,Kari