torsdag 12. februar 2009

Bestikkasse


Man har jo så mye rart, og heldigvis har man noe å ha det i også. Denne bestikkassen er jeg veldig glad i. Den er så fint patinert i grått og ser så gammel og velbrukt ut, selv om den er nesten ny.


Under glasslokket er det fire avdelinger. I den første finner man damaskservietter og et jernkors som pynter litt opp.



En mengde stearinlys går med i dette hjemmet hvert år. Det er fint å ha lysene lett tilgjengelig i avdeling nummer to.




Noen gamle skjeer og flere servietter.



Blonder som brukes til litt forskjellig. Når de ikke er rundt om kring i huset, så er de i rom nr 4 i bestikkassen og pynter opp sammen med et keramikkhjerte jeg har fått av en bloggvenn. Jeg liker å pynte litt i både skuffer og skap, og denne kassen er perfekt til formålet.




Tusen takk for alle koselige kommentarer, jeg leser og setter pris på hver eneste en:)

Klem

5 kommentarer:

Cathrine sa...

for en utrolig nydelig blogg du har!

Ainosofia sa...

You have a nice blog.
Ainosofia from Finland :)

Randi sa...

Heia..
WOW........har du sett!! Den var berre "drit" fin!! Den hadde eg gjerne takket ja til du!!Kansje du vil selge den;))
Du har så mykje fint!!sukk...
Klem frå meg!

Maria ( Idekroken ) sa...

Å den likte jeg godt! Den var kjempefin :)
Klem Maria fra Idekroken

Anonym sa...

Denne bestikkkassen din var helt nydelig!!! Og selvfølgelig kjempefint pyntet inni også..Syns det er koselig når pynten faktisk kan brukes til noe også.Kjempebra!

Vinterlig hilsen
Silje Mari