fredag 20. februar 2009

Vil du komme på marked?


Meningsmålignen om marked alà Crème de la Crème pågår fortsatt i kolonnen til venstre (nesten øverst). Blir kjempeglad om du tar deg tid til å si din mening.


Litt om markedet: Tanken er at på markedet skal vi selge det nettbutikken har å by på, pluss mer som ikke er lagt ut i nettbutikken. Det vil bli nytt, vintage og antikt om hverandre. Det kommer helt sikker til å bli gitt fine rabatter på både gamle og nye varer.

Stedet er Horten, ytre Oslofjords ukjente perle. Tidspunkt er ikke satt, men blir en helg (fredag til og med søndag, både formiddag og ettermiddag) til våren.


Og vi skal vel alltids klare å by på litt kaffe og noe å bite i også. Håper DU kommer:)

Ha en kjempegod helg, alle sammen.

Klem


6 kommentarer:

Petunia sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Hem och Lycka sa...

Hade gärna kommit om jag inte haft så långt..

kram

ANNEPÅLANDET sa...

Høres kjempekoselig ut! Har allerede stemt, jeg. Jeg bor nok litt langt unna. Men i vakkert vårvær kan det jo være koselig med en utflukt til Horten - for der har jeg aldri vært.

Crinoline sa...

Hei.Jeg har allerede stemt. Bor på andre siden av fjorden,så dette høres spennende ut.

Bjørg sa...

Hei, det var en fantastisk side du hadde her. Bor dessverre for langt unna til å komme på marked, men har stemt og meldt meg som abbonent. Ha en fin helg.

Min lille krok i verden sa...

Hei hei Ragnhild.

Ja, jerg tar gjerne med meg et par venninner og kommer på marked hos deg. Oslo-Horten går raskt når du har en racerbil (les: Renault Scenic) :-)
Håper du venter til deg blir litt varmere i været.
Jeg gleder meg allerede!!
God helg!
Klem fra meg