onsdag 4. februar 2009

Fint bilde!


Dette bilde har jeg vært så heldig å få. Det skal få henge på veggen hos meg, men jeg vet enda ikke helt hvor. Kanskje i gangen når den er ferdig?


Jeg liker spesielt godt kronemotivet. Det stikker litt ut fra resten av bildet og er røft dekket med bladsølv, akkurat passe shabby og chict etter min smak.




Her ser du bildet henge på en foreløpig vegg. Lignende bilder kan kjøpes i nettbutikken min, eller du kan bestille akkurat det bildet du ønsker her.
Jeg vil også passe på å takke for at dere leser bloggen min og for at så mange legger igjen fine kommentarer. Jeg rekker jo ikke alltid å svare alle, men jeg setter pris på hver eneste kommentar og leser alle. Tusen takk:)
Klem

9 kommentarer:

Christine Louise sa...

Utrolig vakkert bilde :)
Heldige deg :)

Josefine sa...

Hei..så heldig du har vært som har fått et så vakkert bilde!
Nydelig blogg du har:)

Hilsen Josefine

Tino sa...

For et nydelig bilde!

Anonym sa...

Så flott bilde da.....veldig fint med den krona på :)

Syns det er vanskelig å finne bilder som man liker....derfor har jeg nesten bare fotografier på veggene mine for tiden.....de fleste av min sønn selvfølgelig :)

Ha en flott kveld :)

Lo sa...

Hej, hittade din sida hos Samuelsgården. Så vackra bilder och fina saker du har.
Jag gissar att det är för sent att vara med i din tävling. men jag såg korgen och föll nästan av stolen så fin tyckte jag att den var. ;o)
Dej ska jag gärna länka till om jag får:
Må så gott
/Lo

Inspiration i vitt sa...

Hej Ragnhild, dvad kul att jag hittade till dig och din fina blogg. Du visar jätte mycket vackert och jag får mycket inspiration hos dig, tack snälla du för det.
Jag håller på att göra en stor inredningsbok i scabby, fransk,vit,romantisk,robust stil. Den kommer att innehålla mer än 400 inspirationsbilder i från många många vackra hem. Jag tror att boken skulle passa i din fina nätbutik.
De butiker som är med och annonserar i boken har förtur på beställningar men även andra butiker får sälja den.DEN KOMMER ATT SÄLJAS I EN BEGRÄNSAD UPPLAGA SÅ FÖRST TILL KVARN GÄLLER.
Kika in på min blogg så ser du bilder från boken och om du vill så kan jag maila dig mer information .
Kram på dig/Ingela.

Rummet för välbefinnande sa...

Vilken vacker tavla.... En riktig inspirationshöjare!
Ha det fint!
Kram Mia

Heidi-anitha sa...

Så koselig å høre om alle planene dine....

Edme er et utrolig godt service. har hatt Edme i hardbruk i 5 år nå jeg, og det er så og si like vakkert som nytt...Så det er et godt valg, også med tanke på ha små i huset:)

Klemmer White vintage

FåFängans Hem sa...

Vilken ljuv och skör blogg du har! såå fint!!

mkt fint!!

kram kram Anna på fåfängans hem