søndag 15. februar 2009

Hvor mange terriner trenger man egentlig?


Minst fire, synes jeg. Denne er jeg spesielt glad i, den har et nydelig relieffmønster, flotte hanker og like pene suppekopper/buljongkopper.


Denne er jo også knakende flott med underfat og øse.


Disse er jeg også utrolig glad for: salt og pepperbøsse kjøpt nettbutikken. Ikke bare praktiske, men også pene og ikke minst hvite (ja, for meg er det et viktig kriterie). Det er så vakkert og enkelt på samme tid med hvit porselen mot en hvit duk, et hvtt bord og et hvitt interiør. Jeg får bare ikke nok av det lyse, det gir en ro og en renhet som jeg elsker.



Tallerkenrekken i kjøkkenet har noen ganske få serveringsfat i hvitt. Det jeg er mest fornøyd med her er bordskånerne i sink som var de aller første tingene jeg tok inn til nettbutikken; det er jo en slags nostalgi i det også..
Kanskje vi må ha en post om sink en dag?
Vel, det var alt porselenet for i dag. Ha en kjempefin kveld, alle:)

Klem

4 kommentarer:

by Siv sa...

Oioioi her var det mye fint!!!
Skulle gjerne hatt en terrin jeg...
Må ta meg en tur innom nettbutikken din å kikke
Ha en strålende flott søndag
*Siv*

Brocante sa...

Mange fine hvite ting her ser jeg. Hvitt porselen er flott - jeg har masse hvitt og masse blått/hvitt. Det finnes ingen grenser for hvor mange terriner man trenger! Flotte å se på og så kan de brukes til mange forskjellige ting!

Mitt hvite hus sa...

Så utrolig flott porselen du har. Terrinene dine var nydelig. tallerken hylla di likte jeg. Flotte bordskånere du har.
Ha en fin søndag Klem O=)

H elle K sa...

Nydelige hvite terriner, man kan vel aldri få for mye av det, ha,ha. Ha en fin søndag.. Kristin