lørdag 14. februar 2009

♥Valentinsdag♥


I Sverige kalles 14. februar for Alla hjärtans dag, mitt favorittnavn på dagen er det finske Alla vänners dag. Her i Norge er tradisjonen med feiringen kort og vi har vel adoptert Valentindagen som navn? Hvert år går diskusjonen om hvorvidt dette er en dag som er "skapt" av handelsnæringen. I går hørte jeg en klok mann som sa at selv om det muligens er et kommersielt påfunn av handelsstanden, så er det likevel mange av oss som trenger nettopp en påminning om å være litt romantisk, og alle vi burde være glade for at vi har en dag i året hvor noen hjelper oss å huske på det. Jeg er ihvertfall glad for det:)
Bilde: Bloomingville
Jeg ønsker deg en fantastisk Valentinsdag og -kveld
♥ Måtte du få alle roser, kort og venner du har fortjent♥ :)

Klem

5 kommentarer:

Frk Mille sa...

Flott innlegg, ønsker deg en fin valentinsdag!

Klem fra Frk Mille

Evas sida sa...

Hejsan,önskar dig också en fin alla hjärtans dag./Eva

ANNEPÅLANDET sa...

Ja, enig med deg. Valentine har jeg stor sans for! Er litt mer skeptisk til andre adopterte "tradisjoner" fra USA, som Thanksgiving. Men roser og romantikk vil vi ha, så klart!

Mitt hvite hus sa...

Takk i lige måde. Herlig innleggO=)

Perlehvit sa...

Jeg syns valentinesdagen er et bra tilskudd til å finne på noe romantisk sammen med din kjære!


-Og nå tror jeg jammenmeg jeg skal ta en tur inn i nettbutikken din!! :D

Ha en fin kveld!!