søndag 22. februar 2009

Fastelavnssøndag


Et ris må man ha til fastelavn. Jeg binder mine egne, mest for å få bare hvite fjær;)
Fra i dag tar jeg dessuten en liten ferie. I en uke skal jeg ikke jobbe, ikke lese mail, ikke svare på telefon og nesten ikke tneke interiør. Det er jo ikke det at jeg har blitt lei av å jobbe, men jeg har latt meg fortelle at det kan være bra å koble vekk jobben helt noen ganger i løpet av året, så nå skal jeg prøve det noen dager, det blir nok vanskelig for jeg lever og ånder for både jobben og mailen:). Men, jeg tar rådet til følge og i dagne fremover skal jeg bare kose meg og gjøre det som faller meg inn, så vi får se om det blir noe å vise i bloggen...


Håper du får en kjempefin fastelavnssøndag:)

Klem

2 kommentarer:

My home is my Castle sa...

Ja du er jammen flink hvis du klarer å holde deg borte så lenge fra blogginga hehe ;)

Håper du har det bra og kan få slappet av skikkelig denne uka da...
Er nok mange som skulle gjort det samme......

Kos deg kjære Ragnhild, kommer til å savne deg vettu, men du kommer jo tilbake ;)

Klem, Kari

MissMuffin sa...

Sikke en sød ide med fjerene, den vil jeg gøre dig efter:)