mandag 16. februar 2009

Mer kos på badet


Flere godsaker til badeværelset.Også på badet kan vi tillate oss små stillebener for å lage den stemningen vi ønsker. Bak ser du en av de mest popluære tingene vi har i nettbutikken: bokstavsettet BATH. Bokstaver er et must i dekorering av hjem for tiden, og som du ser passer de også godt inn i badet.

En neglebørste i naturfiber og med nydelig skaft i tre. Spafølelsen kan gjerne komme til utrykk i baderommet, det samme kan husets øvrige stil. Hos meg inreder jeg i fransk/dansk inspirert landlig stil, og dette kommer selvfølgelig til uttrykk også i badeværelset.


Et trådbrett i fil de fer er et godt underlag for såper og en god, fransk fotbørste av naturlige fiber. Kubesåper fra Frankrike, naturlige, milde og deilig duftende, og svært dekorative. Den lill tavlen eller merkelappen er super til å lage systemer med, og også veldig dekorativ.



De fleste av tingene vi har i badeværelset er bruksting, men det betyr ikke at de ikke skal være pene..
Det meste av det jeg har vist her, kan også fåes i nettbutikken: http://www.creme.no/, klikk også inn på de blå lenkene i teksten over for å se mer av det enkelte produkt.

Takk for at du titter innom meg, kom snart igjen:)
Klem

5 kommentarer:

Unknown sa...

Hei på deg.
Ville bare legge igjen en liten hilsen til deg.
Syns du har en fantastisk fin blogg,og ikke minst butikk!
Har bestilt noen varer nå fra butikken, og gjett om jeg gleder meg!
Ha en strålende dag:)
Snuskeklem:)

Fru Luna sa...

Så flott butikk du har! Kunne godt tenkt meg de bokstavene til badet ;)

My home is my Castle sa...

Jeg har de bokstavene ;) Troe det var av deg jeg kjøpte de, men er ikke sikker haha ;)
Flotte er de og jeg har fått mange tilbakemeldinger på de av mine gjester ;) Veldig moro ...

Nydelige bilder du viser... igjen..

Ha en fin dag Ragnhild..
Her snør det idag og..

Klem,Kari

paula sa...

oj så mycket fint till badrummet, skall gå in på den sidan och titta.
ha det bra

Pixi sa...

Underbara bilder du visar! Såg att du gillar bonder lr bolder tror jag att jag säger rätt (spets) ahr nämligen såna till utlottning just nu om du e intresserad! klems!=)