søndag 8. februar 2009

Gratulerer..


..med morsdagen, alle mødre! En skjønn hortensia skal du få med deg:)
Her kan du se en liste over toppønskene til mor.

Hvis jeg skulle ønske meg noe, ville topplisten min vært:
1. Fred (globalt, men også lokalt)
2. En god middag (nei, jeg mener ikke spaghetti eller pannekaker!)
3. At noen med god fysikk og alle ledd og spinaler i god behold, kunne malt panel og himling i gangen, ihvertfall ett strøk..
4. Hvite, lyserøde eller lyseblå blomster
5. En langhelg i Frankrike eller Italia.

Ja, jeg er enig: jeg er litt storforlangende. Om det kan være en trøst, så er jeg inneforstått med at bare nr 2 og nr 4 er realistiske ønsker, men man kan vel få lov til å krysse fingrene og håpe? Man får egentlig være fornøyd om dagen blir markert, eller overhode nevnt. Bitter? Neida, men hvis man ikke later som man blir litt snurt når dagen "glemmes", så får man ikke en feiende flott fering av morsdagen på mandag når blomsterbutikker og kakebutikker er åpne igjen:)

Ha en fin morsdag.
Klem

7 kommentarer:

Villa Luftslottet sa...

Hehehe, det må da være lov å være litt storforlangende av og til;)
Ingen martyr-holdning til dagen her i gården - og minner mine kjære på alle dager jeg;)
Ha en forrykende fin dag:)

Mitt hvite hus sa...

Vakkert bilde! Gratulerer med dagen . Håper du får innfridd noen av ønskene dine:O=) Hihi

Klem Kerstin

liven sa...

Gratulerer med morsdagen:o)
Håper du får noen av dine ønsker innfridd da....
Nydelig bilde!!
Denne muggen din er såååå skjønn:o)
Kikket i nettbutikken din men kunne dessverre ikke finne den der.....??

Ha en fin dag og en god morsdagsfeiring:o)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Det er en dag i morgen sa jeg til gubben. Somer tilgitt alt fordi jeg aldri har hatt tradisjon av å feire morsdag. Men jaggu endret det seg i dag, når jeg selv er blitt mor. Da VILLE jeg feire. *ler*
Så jeg fikk handle litt fra ønskelisten på nett og betalte med mannens kort... ;)

God morsdag!

Lo sa...

Grattis till morsdag alla mödrar! :o)
Jag har inte koll när det är morsdag i Sverige. Men affärerna brukar alltid annonsera... så det missar jag väl inte...
Ha det så bra
Kram/Lo

Crinoline sa...

Hei og god morsdag til deg også. Fint med ønsker vel,kanskje noen går i oppfyllelse. Er ikke så optimistisk vedrørende ønske nr.1

Piffa och Puffa sa...

Vilken härlig blogg du har. Det är första gången jag besöker den. Måste också säga att din rokokostol blev verkligen superfin.
Kram Anette