torsdag 19. februar 2009

Eucalyptuskrans


Krans av eucalyptusgrener, en blonderest og et gammelt, gammelt foto fra Bilbao (eller hvor man nå har bilder i fra) er alt som skal til for å lage et koselig lite tablå til å henge opp. Heng det foran et speil, så blir effekten dobbel, og spesielt lekkert er dette om bildet har tekst eller flott trykk på baksiden, for da får man et glimt av det også.

Jeg elsker både kranser, gamle foto og blonder, og sammen blir de noe helt spesielt fint. Bildet her er funnet på et spansk marked for et par år tilbake, jeg ser for meg at det viser to damer fra Baskerland som får sitt første fotografi tatt.

Ha en kjempefin helg, alle som er innom:)
Klem

6 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

Hei Ragnhild.

Så vakkert med krans , blonde og kort...
Klem~~

Loccitane sa...

Hei, Ragnhild!
Vakker krans. Jeg laget selv fem kranser av eucalyptus igår. Har hengt de rundt omkring i huset,de lukter så herlig....

Jeg har fulgt nettbutikken din i lang tid, morsomt å se at du har en blogg også, den er kjempe fin! smil..Kan jeg spørre deg om hvilken mal du bruker? Jeg skulle så gjerne ha hatt bilder på begge sider på bloggen min.

L'occitane

Christine Louise sa...

Så utrolig nyyydelig krans :)
Hvor får man kjøpt eucalyptus? Og bare bøyer man dem sammen og fester på toppen? hehe, sikkert ikke lett å forstå..

Klem

Magdalena sa...

heia...
så nydeligt,- utrolig vakkert...
ønser meg en eucalyptus´´´´

My home is my Castle sa...

Heeelt nydelig...
Jeg vil og ut å kjøpe eukalyptus :)

Klem, Kari

Sarita sa...

Lekkert. Jeg elsker kranser av eukalyptus.

Klems Sarita