onsdag 11. februar 2009

Nytt i butikken

En pall med de lekreste nyheter kom til nettbutikken i dag og jeg må bare vise noen av mine favoritter av de nyankomne: Aller først: Dette smykkeskrinet . Et slikt bare MÅ jeg ha! Gleder meg til å få ordning på smykker, øredobber og hårspenner i denne. Lurer på om jeg må ha en til hobbystuens småsaker også..? Klikk her for å se mer
Rominndelt bokhylle. Super organsierings-ting, og pen også!


Denne lysekronen er den samme som jeg har i soveværelset. Kjempefin, den setter liksom kronen på hele rommet:)

Se mer her



Påskeegg i porselen! Veldig, veldig pene. Jeg tror at mine ikke skal vente til påske før de kommer opp på en gren...



Bedelys er alltid fint å ha. de er super lekre i lysestaker som ikke er så høye og i dekorativer bunter strategisk plassert i huset. Finnes i hvitt, sart rosa og grått.
Utenom alt dette kom det også en drøss med småting, klassikere og andre fine ting. Kikk innom her for å se mer.
Våren (på butikkspråket vil det si vinter/senvinter) er den beste tiden, for da kommer det så ufattelig mange lekkerheter inn i butikken. Noe pakker jeg bare ut og andre ting må jeg kjøpe til mitt eget hus med det samme, men alt nytes og beundres og jeg kan love at å jobbe med butikk ofte er som å være barn på julaften: herlig og spennende:)
Stor klem,

7 kommentarer:

Prinsesse Elin sa...

Nydelige ting. Jeg blir helt satt ut. Jeg må innom butikken din for nå kommer vårvarene:O))))
Jeg likte så godt eggene og den lille kassen med alle rommene i. Har sett på disse og de er så fine og praktiske. Spørs om ikke mor må ha en slik:O)

Interiörboden sa...

Hej!

Jätte mycket fint du visar.
Vill ha allt :)

Ha en jätte bra kväll.
Kram Sandra

Herskapelig shabby sa...

Utrolig mye fint du har i butikken! Mye som står på ønskelisten min...

Klem fra meg

by Siv sa...

Så FANTASTISK mye fint!!!
Utrolig flott smykkeskrin og hylle... Drømme drømme :)
*Siv*

Nettelita sa...

Ahh.. Så mange flotte varer! :) Du er virkelig heldig som får stå i dette hver dag! Skjønner godt at fristelsen til å kjøpe til seg selv er stor! Det godet hadde garantert jeg benyttet meg av!
Klem Anette

My home is my Castle sa...

Lekkert...
Alt sammen ;)

Må inn å kikke jeg og ;)
Klem,Kari

Irene sa...

Sender du også til Danmark ? Og i så fald - er det frygteligt dyrt? Har totalt forelsket mig i smykkeskrinet med de mange små rum:-)