mandag 2. februar 2009

Ny duk



Nå tenker du sikkert: "er det ikke slutt på bilder fra denne spisestuen?!" Men svaret er: Nei, det er ikke det. Jeg har jo ikke så mange steder å ta bilder nå mens gangen er nedrevet og huset rundt er i fullstendig kaos som følge av rivingen.

Duken jeg viser er ikke ny, men den har fått et nytt liv som duk. Før var den nemlig et gammelt sengeteppe. Vi bruker ikke så mye sengetepper, og jeg syntes det var så trist med alle de nydelige handarbeidene som jeg fikk som ble liggende i bortgjemt. Derfor måtte jeg finne nye bruksmåter til noen av disse. Og voila: sengeteppet har gjenoppstatt som duk. Og nå ser jeg det hver dag og koser meg ved synet.

Klem

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul att du kikade in till min blogg, alltid roligt med nya bekantskaper

Lycka till inne hos mig

Kram Lena

irma´s uthus sa...

Vilken fin blogg du har, kul ideér.
Kram irene

Prinsesse Elin sa...

Høres veldig travelt ut hjemme hos dere. Men så gøy. Jeg gleder meg til dere er ferdige for da får vi forhåpentligvis se:O)
Duken/ sengeteppet er nydelig. Jeg tror jeg har et liggende et eller annet sted men jeg har aldri kommet på at jeg kan bruke det som duk. Nå må rett og slett det sjekkes ut.....:O)

Jannicke sa...

Det ble en vakker duk, helt enig med deg! Ha en flott mandag!!

Frøken Lykkelig sa...

Ja det er kjekt å få i bruk flotte ting som man har. Om man ikke kan bruke det til det det egentlig er ment som.. så får man bruke det til noe annet. Bare man får vist det frem:-) Det er jo dumt å bli liggende i et skap!

Chanette sa...

Så lurt, greit og bruke ting man har fra før. Ble jo veldig fint :)