torsdag 12. februar 2009

The relaxed home


The relaxed home av Atlanta Bartlett var en av de aller første interiørbøkene som virkelig "snakket" til meg. På norsk heter den Din egen stil, og den handler om å finne sin egen stil ved å sette sammen ting på en personlig, avslappet og elegant måte.
På omslaget kan du lese følgende presentasjon: "Skap din egen stil. Miks antikviteter og junk med det moderne minimalistiske, smelt sammen tøffe og varme farger med nøytralt og hvitt. Innhyll deg selv i sensuelle og nydelig blomstrende tekstiler og fyll kjøkken, hjemmekontor, stue og soverom med dine favorittbilder, nips og suvenirer."

Boken er full av insprerende foto og kan gi ideer og nye stylingideer til alle, uansett hvilken stil man har i utgangspunktet.




Jeg kjøpte min bok her; god servise og rask levering:)

God fornøyelse.
Hva er ditt beste interiørboktips?
Klem

5 kommentarer:

Frk Mille sa...

Dette så ut som å være en flott bok, tusen takk for tipset.

Ønsker deg en fin torsdag.

Anonym sa...

Hei! Syns du har en kjempefin blogg med masse inspirasjon! Har bare et spørsmål som kanskje du eller noen andre kan svare på... Har et oljet eikebord som jeg gjerne skulle hatt litt mer "værbitt" utseende på, litt gråhvitt. Nå er det veldig gyllent. Noen som har tips???

Hilsen Silje:-)

Camilla sa...

Den så jammen fin ut:-) Noe for meg!

Jannicke sa...

..takk for tips ;o).
Og sååå mye fint du viser i innlegget under! Lysekronen, mmm sikle sikle ;o)

Maria ( Idekroken ) sa...

oj, det var en "ønske-seg-bok". Nydelig romantisk inspirasjon.
Klem Maria fra Idekroken