søndag 22. februar 2009

Fantastiske Fresia


Hvite, fine fresia i en vase. Kan det bli enklere og vakrere? I vente på våren tar jeg gjerne inn avskårne blomster.


Sammen med småbaldet eucalyptus ble det en velduftende bukett.

Lysegrønne knopper, så skjøre og likevel så fulle av liv.


Jeg elsker vinteren, men jeg må si at jeg gledr med til ahgen begynner å leve igjen. Kanskje få du som leser bloggen bli med en tur ut dit?

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer som legges igjen her hos meg. Så gøy at så mange av dere finner fram til denne lille siden:)
Ha en fantastisk kveld:)
Klem

5 kommentarer:

Evas sida sa...

Hejsan! Klockan börjar bli mycket, snart dags att knyta sig. Ville bara säga, vilka jättefina bilder på fresian, man längtar verkligen till våren när man ser dem./Eva

johanne`s rom sa...

Nydelige fresia, nesten så jeg kjenner den nydelige duften. Du har så koselig blogg, og så er det så flott med alle tipsene du kommer med (tusen takk). Nå venter jeg spent på å motta pakke, med hylle og skilt, som jeg har bestilt fra deg. (gleder meg). Ønsker deg en hyggelig avslappende friuke.

Jannicke sa...

Nydelige bilder, Ragnhild!
Ha en flott mandag!

Klaffen sa...

Ja freisa er en skjønn blomst, som du sier er det strålende med de fine grønne knoppene etc. Mmmm minner om vår - nesten så en kjenner lukta! Ønsker deg en strålende dag

Christine Louise sa...

Nyydelige :) De lukter også så herlig..